2012. március 26., hétfő

Szalonnás-cukkinis frittata

Frittata? Miacsuda? Ne ijedjetek meg, semmi csoda, olaszul annyi mint rántotta. Muszáj voltam meghagyni ezt az elnevezést, vacsorára ilyet készítettem, és Marci egész este ezt hajtogatta: frittata, frittata :). Erre Gergő: -Gyakrabban is csinálhatnál ilyen frittata miacsudát!
Szóval francéknál a rántotta most már Frittata.
Ja, és hogy már megint tojás? Hát ez van, amikor jól tojnak Dédipapa tyúkjai :)

Így készítettük el Marcival:
8 db tojást felvertem, belezutty kb. 1.5 dl tejszín, 2 evőkanál tejföl, só, bors, Marci kavar-kavar. Fél cukkinit és pár csík bacont összekockáztam, Marci kutyul, kutyul. Mikor megunta, gyümölcstortaformába beleönt, majd én sajtot reszel, Marci tetejére szór. És be a sütőbe.

Ameddig sült (15 perc), Marci olyan éhes volt, hogy egy 20 centis kígyóuborkát, és másfél karéj vajas kenyeret felfalt :) Máskor ez 3 napi adagja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése