2012. június 15., péntek

Sörösdoboz alias álomdoboz

Előző bejegyzésemben írtam, hogy én milyen módon próbálok a mostanság foci Eb-vel telt estéinknek örülni. Mindenki tudja, foci = sör. Nálunk most már foci = dobozos sör = ékszeres doboz.

Beszéljen a kép, annak aki nem érti mit hablatyolok itt össze:

Sörös dobozból ékszerdoboz. Felül nézetből, Nap mintával


Oldalnézetből

Imádom az ilyen újrahasznosítható, új életre kelthető tárgyakat. És már ki is gondoltam, hogy Karácsonykor szintén sörös dobozból fogunk díszeket készíteni. Mivel nem vagyok oda annyira az ezüstért, már kinéztem a boltban, hogy melyik sörünk az ami aranyszínű. Reklám nélkül a legnyugatibb városunk ásza. Ha tetszik, ha nem, Gergőnek ezt kell inni :)


Mivel ékszert nem nagyon ajándékozok senkinek átavanzsál az ékszerdoboz "álomdobozzá". Remek ajándék lesz belőle. A tulajdonosának bele kell tennie egy cetlit, amire előzőleg egy kívánságát fel kell írni, és a kívánság teljesülni fog. Hogy mi a varázslat benne, az hadd maradjon az én titkom. Na, te is szeretnél egy ilyen álomdobozkát kapni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése