2012. november 17., szombat

Koszorúalap, dísz faágakból minden alkalomra



Erre mondják, hogy egyszerű, de nagyszerű. Nem kell hozzá kert, nem kell hozzá drága alapanyag, nem kell hozzá sok tehetség. Kell hozzá metszőolló, egy séta akárhol, ahol találsz bokrot, fát, és bármilyen kötözőanyag. 
Én varrtam hozzá egy madárkát filcből, de simán megállja a helyét magában is. Lehet bele terméseket, sólisztgyurma figurát, karácsonyi díszt beleakasztani, koszorúként díszíteni.

Én egy ötszögű házikó formát alakítottam ki, nálunk a konyhát díszíti. 


Akár koszorúalapot is lehet belőle csinálni nyolcszögben (én már úgy is unom a szalmakoszorút), és adventi koszorúnak is kiváló lesz. 
Bármilyen évszakban, bármilyen alkalomra, bárhova szuper díszként megállja a helyét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése